Wednesday, May 24, 2006

det är som jag brukar säga...


grattis john c. reilly, 41 år idag. denna ständige biroll alla glömmer. på födelsedagen skall han icke förglömmas. grattis!

åååh jag längtar efter luc nu. jag måste ju upp och lära honom flossa...

moa och pappa tittar på fransk film och han läser för henne. de äter ost. de är så mysiga, min familj. vart kommer jag in bland alla ljusmoment och scenerier. jag får ta igen i augusti typ. snart är det premiär på allt också. alla ska få se vad vi gjort när ingen tittat på. lite spännande.

plikten kallar!

pouce

3 comments:

Hanna said...

MED EN ENKEL TULLIPAN!

Lucolasolino said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Lucolasolino said...

Ser jag mitt namn tro. Du är min bästa! Önskar att jag var där på premiären. Ni kommer ÄGA