Friday, December 01, 2006

this planet look so cute but it's cold.

nu har jag tränat (pontius) pilatus igen, är väl halvbra på det. men det är mysigt. alla mogna kvinnor runt omkring mig myser och säger att det är en skön avrudning av den hårda arbetsveckan. så fan heller tänker jag, slit och släp har bara börjat. igår var jag inne i stan och kände mig vilsen. innerst inne är jag nog inte gjord för att vara i stan. såg på en uppiggande film som jag mest mådde dåligt av, åkte med en massa galningar hem. men filmen gav mig ändå en känsla av fuck it, jag behöver inte det här. jag behöver inte handla en massa grejer, göra en massa grejer, träffa/festa med en massa människor. det finns andra människor som har förverkligat sig själva utan det där. fuck it, jag får göra vad jag vill.

left eye, mitt käraste får, dog igår det kanske är därför jag är lite upp och ner. hon var gammal och grå och hade alltid ett snällt bräkande till övers. som namnet förtäljer föddes hon kring en tid då tlc var stora och jag fick bestämma. nu är hon borta och det känns som om snart allt är. nu finns bara momo kvar.

jag hade verkligen något smart och intressant att förmedla i huvudet. it just didn't get through.

1 comment:

maria said...

apropå din comment: 1. jag minns när du var här, det var guld och jag är evigt tacksam!!!
2. förevigt och evigt, hela jävla våren åtminstone!! antagligen flera år efter det..


värt, eller hur?!