Thursday, June 07, 2007

ye

ja jag är hemma igen. irland ägde men kommer dessvärre att äga mig när jag åker dit. det är fett läskigt. alla var snälla och jag har ätit sjukt dyra trerättersmiddagar typ alla dagar. jag har även sett dulsuri, en koreansk trumkonsert som slutade på gatan och alla dansade. speciellt tom. det finns fotobevis på allt, snart. det är ju rätt ointressant egentligen, det är mer som att jag har åkt iväg och upplevt så himla mycket... weeeeeell (som de säger på irland)

men okej två saker till: min kära irländska vän ellen har samma ovanliga storlek på skor som jag har, och hon har loads of skor!!! fatta för första gången i mitt liv... och ja utanför den klassiska herrgården där vi bodde hade de en rådjursfarm med tre nyfödda kids. ni vet vad det betyder.

jag drömmer fortfarande på engelska.

2 comments:

Anonymous said...

verkar varit en mkt trevlig resa. imothon tar jag studenten!! :D
nöästa gång du kommer till ösd borde vi ses!

HELLO POW WOW said...

baby baby
jag har velat ringa dig tre gånger när du varit borta men så var du ju inte hemma.