Wednesday, July 11, 2007

heartdance

hallå jag är på ängsbacks och det ska vara. det är kallt men jag brukar dansa på kvällarna och försöka kramas långa kramar så att jag håller mig varm. mamma är här och hon sjöng på open stage en dag (vilken dag är idag?) och de kallade henne therese med regnbågsbyxorna. här råder tvättmaskinsanarki och jag haft akupunkturnålar i öronen och vinägersalva på ögonen for days. swenglish is my native language. jag är teaterassistent och ska regissara blockbustern "the magical island, kids 4-9". jag har inte vågat mig på den svarta värmen i svetthyddan eller tantra än. scaaary. jag älskade silent evening och massagen. well, snart mat. gooood mat och tusen olika teer med det. det funkar. jag vill ta med cafévinden hem sen.

the miss misses you. <3

1 comment:

HELLO POW WOW said...

tror du man saknarej eller. EH JA?!