Sunday, August 10, 2008

si si complain me

nu är jag i jämtland och njuter av en ledig vecka. jag har fått en kattpsykos och ser dem överallt. kanske lite för att jag har tittat på dem på blocket i ca 1 timme. jag kommer på att djur kan ge livet en mening, närhet, värme mm. inte ens tårtan kan spräcka min kattbubbla. det är så himla varmt på nätterna och jag har inte ens feber längre. igår visade jag hoverbergstoppen för luc! och var så modig som jag aldrig varit och satte mig på bänken närmast avgrunden. living on the edge... jag har inte laddat ur min kamera sen maj och vill göra det snart. men fan jag kanske ska lägga ner den där gamla bilderboken.se. den gör ju mig ännu mer stalker än facebook. jag har för första gången på fyra år fått lust att träffa nya människor. well, en snabb uppdatering.

puss hej
p.s jag drömmer om alla i stockholm. en vän per natt ungefär. d.s

1 comment:

HELLO POW WOW said...

och jag har drömt om dig och luc två gånger i rad nu! första gången var det hemskt, men andra gången var det rosa och fint. när kommer du hem?