Saturday, January 17, 2009

sitter och kollar igenom hanna och mars blogg sa har smatimmarna innan hemresan. mycket har da hant! har pa internet cafet spelas my heart will go on och jag kom pa att min relation till laten har fatt en revival det senaste aret.

batresa till dakar var verkligen sjukt sjuk. alla ALLA spydde overallt och runt omkring mig. som en konstig monty python scen typ. jag sympatispydde ocksa lite och somnade pa golvet ute i en korridor. val framme har vi spenderat vid ett blasigt hav och en god frukost.

amen nu kommer ju WE ARE THE WORLD ! jag vill aldrig ga ifran det har stallet.

iallafall sa skulle jag skriva att det funkar sa att nar man ar pa marknaden sa raggas man upp av en hygglig karl som foljer en runt hela dagen och hjalper en att pruta. nar man ar klar bjur man pa en cola och ger honom nagot extra. det gjorde vi idag. och han var sweet och geografistudent. det finns mycket fina manniskor har indeed.

well make a better day just you and me.

nu gar jag harifran anda, och tar planet hem eller nat.

2 comments:

Anonymous said...

hurra att du kommer hem! /lizo

Anonymous said...

alltid ett nöje att läsa din blogg, uppdatera mera!
/mar