Thursday, March 12, 2009

hungrig igen?

nu har jag suttit bort mitt liv alldeles för länge. jag har läst en massa bloggar som people i used to know har skrivit. jag vet inte, jag tror att det bara har att göra med att om jag stirrar för länge på en skärm väcks en känsla av overklighet inom mig. vem är du och vem är jag? vad sjukt att folk föder barn ur deras egna kroppar och sen köper dyra kläder till dem och sen lägger upp bilder på de dyra kläderna de köpt till sina bäbisar. det är så det går till.

då får jag lust att sluta göra om min hall (lite en idé jag närt sen dag 1 iofs). jag vill aldrig med köpa något tänker jag när jag läser en sån blogg. jag vill aldrig mer tänka på hur något skulle passa bättre med vårens färger. varför måste allting gå ut på att handla saker? asså jag brukar inte vara speciellt kritisk och skeptisk eller politisk eller whatever. men jag tycker att det är absurt hur insyltad jag är egentligen.

och när jag skrev insyltat kom jag på att jag fortfarande inte köpt marmeladen. jag är väl bara hungrig. jag hafr en liten overklig bäbis i min mage som hamnat i fel "säck" och ligger i magsäcken. den jäkeln äter upp all min mat!

2 comments:

Anonymous said...

Alltså de där matsäcksbäbisarna alltså, de går aldrig att lita på

HELLO POW WOW said...

bisarrt med magsäcksbebisar. listen to the word people - MAGSÄCKSBEBIS. herregud.

för övrigt missade jag nip/tuck igår IGEN, så jag måste vara vaken supersent inatt och kolla...var det ett värt avsnitt?

puss!