Monday, August 07, 2006

Mark: I'm okay with being unimpressive. I sleep better.

världens slappaste lediga dag. jag har typ lagt ner mest tid på att titta på mina fötter. det är skönt att vara hemma i ett hus, även om vattnet i nämforsen var varmare än i vår dusch, jävla vedpanna.

festivalen var soft i goda vänners lag. mycket toppar och dalar, på riktigt alltså. jag gick mycket. men jag gillar att gå. och jag kommer för det mesta framåt. och och och ängsbackapersoner som jag såg och som jag pratade med. det tycker jag om. när det mesta går att återanknyta till det bästa. ah, åk dit bara och bada eller något. men det klår iofs ändå inte camp alban - born in africa.

idag har jag mest bara hängt i fikarummet på ica, sett extra vaniljen på brokeback mountain dvdn (ja, det blev den igår igen, inte fy skam) och gjort ett födelsedagskort till en kille som jag är kär i. i'm such a girl.

No comments: