Tuesday, October 03, 2006

ey ho silver, away!



shit vilket kryp jag såg inne på toaletten alldeles nyss. my god. visst jag har liksom försonats med alla silverfiskar nu. eller mest för att jag hemsöks av tanken att en gigantisk silverfiskmamma med tusen småägg gömmer sig under badkaret, alternativt under golvet, redo att komma fram och döda/smasha mig ifall jag skulle döda/smasha någon utav de fiskar jag faktiskt ser. det är sant. men ja, vi är vänner nu och de kanske är mina softaste inneboende (förlåt jocke, pappa, mathias? & co). vi hänger bra och de för höra de mesta av mina problem och funderingar (samtalscirklar mån, tors 11.00-12.30).
men jag har aldrig sagt att de får bjuda in sina vänner!

ikväll fick jag besök av elsa igen. hon är soft. vi tog en massa bilder så att det se ut som om vi hade tråkigare än vad vi hade. spex. de kommer att läggas upp i sinom tid.



ett plus med mig är att jag ska få gå på opera.

1 comment:

Hanna said...

varfor svara du inte nar jag ropar!?!?!?