Friday, October 06, 2006

oily marks

vilken kväll. vilken dag, den har varit lång. jag tänkte stänga in mig själv och aldrig komma ut, men glowin tittade in och vi hyrde film. dvdpremiär i min säng! det blev ambitiösa föräldrar 2 i evan rachel wood-serien. sen har vi sjungit och jag har ältat. men man får älta ibland. jag kommer att somna nu, mina ben har aldrig varit så lena. hej rakhyvel, jag är en ny kvinna. aja men det kanske inte alltid är coolt att vara ensam jämt och ständigt. glowin är coolare. and so much prettier.

jag slänger in veckans topp ett leksak. playmobil funkar i alla väder, för alla humör. visst står kulbanan på en stark andraplats men men är inte riktigt där än...


across the universe är klart min bästa musik för tillfället. gärna med fiona apple men de gamla busarna håller än. nu ska jag känna på mina ben lite till. klem.

No comments: