Thursday, November 09, 2006

fjorton suger.

idag har jag tagit en promenad down memory lane. jag är sjukt nördig. och jag har inte jobbat idag heller! det stör mig, men jag tänker egentligen vad soft nu kan jag äntligen ägna lite tid åt mig själv. men så är jag här vid den här jävla datorn igen. och jag har läst andra blogger, andra BISARRA bloggar. detta bloggliv... que? bloggbloggblogg. det är ett äckligt ord. som något som fastnat i halsen.

åh imorgon spelar tingsek för alldeles för mycket pengar. och jag kommer att stänga inte mig och dränka mina sorger i utgången mjölk. det här med att ta tag i mitt liv då, huh? no way josé! jag ska fortsätta suga...

kanske gå en promenad. fuck ass.

2 comments:

Lucolasolino said...

mjölken kanske suger, men aldrig du.

Hanna said...

Haller med. dessutom ar du en bra person.