Friday, November 17, 2006

people under the stairs


gratis gratis paprik!

nu är det gjort.

fredag fredag här kommer jag...? åh kan inte alla baa flytta in hos mig? jag är så sjukt mörkrädd att det inte ens är lite charmigt längre. Mardrömmarna slutade där de skulle i alla fall och jag försökte lägga in mig på psyket.

egentligen borde jag träffa folk ikväll. slå runt, spendera, flanera etc. jag känner efter asnoga för att se ifall jag kan skyllaifrån mig på nackspärr och stanna hemma. men typ inte. jag vill inte gnälla jämt. jag hatar att gnälla. tänk ifall det skulle kunna vara det enda som stannar hos mig och jag kommer att vara den hemskaste männ'skan i världen. jag är på god väg.

pamela, don't break my heart this heart of mine.

1 comment:

Hanna said...

jag ar allergisk mot tartex! men jag kommer varje dag anda! puss puss puss