Thursday, April 19, 2007

sassa brassa

aah, under min tid borta från blogger har han gått och blivit svensk. coolt. men jag säger bara asså skit i bilddagboken.se gör det. alla lägger ju bara upp bilder där bara för att alla är så jäkla snygga när de är bakis. men vi andra då???!!! orättvist. jag kan fastna där i tusen år och bara glo. hörde ni om hon om glodde ihjäl sig? va?

idag har jag dansat afrikansk dans. det är verkligen min dans fast ändå inte! det är min dans för att man dansar precis som jag gör när jag får dansa hur jag vill, jättehoppigt. men det är ändå inte min dans därför att jag aldrig typ har dansat det förut liksom helt renodlat, det har alltid varit i olika blandningar. men jag vill bli bra så att trummisarna slutar skratta åt mig.

helgen gjorde jag mitt första riktiga ljusimprogig och i måndags fick vi ett lamm i jämtland. eftersom mammaexperten är här och inte där vet vi inte vilket kön det är än. därför vill jag döpa det till lo. det är unisex, enkelt och fint.

3 comments:

Hanna said...

jag hörde om hon som glodde ihjäl sig!!!!!!!!!!!!!! Vad hände med Kim?

HELLO POW WOW said...

jag har också hört om henne, men hon var inte lika viktig som du.

åh!!! hur länge är tårtis och thérèse nere?

Anonymous said...

könsneutralt fo sho!!