Sunday, April 08, 2007

electric picnic festival <3

todde! jag är i hoverberg, byn. det är soft att ha ledigt, man kan testa en massa nya grejer typ jogging. men det var inte min grej. jag har ätit sjukt mycket och idag har jag rensat mitt gamla flickrum. jag bara slängde och slängde och slängde. det tog inte ens så lång tid. men det var bara för att jag bara slängde. det kändes inte ens jobbigt. someone is growing up... nu ser det mer ut som ett soft gästrum med bisarr rödfärg på väggarna.

jag har hängt med mina kusiner idag, som fick fåren att hoppa ur hagen av bara farten, momo som är asfet slog en kullerbytta och trasslade in sig i stängslet. inte hennes grej. määän, det är det som händer i alla fall. det är ju inte värsta grejen eftersom jag redan tappat kontakt med alla som jag kunde tappat kontakt med när jag inte är i stockholm.

2 comments:

HELLO POW WOW said...

jag älskar den röda färgen på de där väggarna! jag vill åka upp med dig snart igen älsklo.

Hanna said...

jag vill se den röda färgen som är på de där väggarna!!! puss puss puss jag saknar digolas.