Friday, May 18, 2007

passing by

jag är i ransäter hos luc. vill ni hålla koll på mig kan jag säga att jag kom hit i onsdags eftermiddag och åker hem söndag morgon. ska jag vara ärlig så finns det inte a whole lot do to här. idag har jag duschat och ätit chokladpudding. imorgon ska jag cykla och igår spelade jag othello. det handlar om att få någon form utav spridning av få aktiviteter över många (långa) dygn. visst jag hade kunnat cykla idag kan tyckas, men vad ska jag då göra imorgon? en sak som kan göras alla dagar i ransäter är pingis, jag har glömt bort hur roligt det är. det vill jag bli bra på igen. på ett sätt kan man tänka åh vad billigt att inte göra någonting, men nej det blir asdyrt för att man lägger en massa jäkla pengar på mat och sötsaker eftersom det är typ det enda man kan göra mycket. jag tror inte att jag har ätit så här mycket godis sedan julfton och jag har en sån där äcklig söt smak i munnen. uäh.

på söndag ska jag dansa i vanadisparken, jag är asnervös. kom dit så får ni picknick av mig och jag får visa alla på urkraft att jag faktiskt har vänner. (det är ju därför jag annonserar via internet.)

<3

2 comments:

HELLO POW WOW said...

men måste det vara på söööööndag. jag ska ju jobba och slita från nio, och du kommer vara bäst och snyggast i parken!

maria said...

JÄVLAR JAG GLÖMDE HELT BORT!! FÖRLÅT!! men jag kollade på lägenhet med hanna och elize, och du får komma dit så fort vi flyttat in! puss