Sunday, May 13, 2007

tiden leker alla sår


sanna bråding har bosatt sig i halsen igen. jag hade någon naiv tro om att min ständigt återkommnde heshet hade något att göra med mitt almäntillstånd. och att nu när det då ska vara bättre med mig så ska jag inte behöva tappa rösten igen. fel fel fel. alla late night activities är inställda i en vecka nu. but still helgen har varit fin och B.U.S är en god vän. jag älskar nog barnteater mer än vad moa gör. synd för er att ni missade det. när jag blir stor ska jag jobba där. idag har jag shoppat för första gången på tre hundra år kanske och sedan blev det det givna ljusimprot.

jag önskar att jag inte var så less på allt bara.

3 comments:

maria said...

plz peppa upp!! vi ska ju på fest på tisdag!! det ska bli kul!! puss

Hanna said...

man kan tro att du älskar barnteatern mer än din syster.
men det är bara om man inte försår.
Puss och hej.

Miranda said...

hah jag vet men alla vet ju att moa matilda är bäst.