Thursday, March 27, 2008

crave



ångest är min arvedel. jag suger som vanligt. men jag har firat påsk i jämtis. och fått en juicecentrifug av pappa i fölsedaspresent. och snart har jag sparat ihop till en gymkort alldeles själv. min önskelista is on the roll!

jag ska snart komma ut ur mitt skal... då ska jag gå utanför dörren, åka in till stan, säga hej till en och annan och sluta prata om att jag suger.

till vidare får mina trogna bloggläsare, elsa och mamma, hålla till godo med två bilder. en med två nöjda tjejor med likadana frisyrer oc en annan på min fårhage. tittar man noga kan man se en påskkärring.

so long

3 comments:

HELLO POW WOW said...

jag är också en trogen bloggläsare!!! tack för dina ägande presenter, de är bäst och det är du med. <3<3<3

Anonymous said...

HALLÅ JAG ÄR OCKSÅ TROGEN BLOGGLÄSARE!! du är gullig pusspuss

maria said...

ja, jag blir den tredje som säger det, men JAG LÄSER OCKSÅ DIN BLOGG! och jag älskar den.

mvh, din goda vän

maria