Monday, March 10, 2008

någon gång måste du bli själv

efter att jag bestämde mig för att ungefär göra lika mycket som jag alltid har gjort, men att skära ner på tungångesten när jag har gjort det, har jag faktiskt fått lite fritid. jag har sett på tv, sovit och faktiskt lyssnat på lite musik. den här veckan välkomnar jag peter in i hemmet för en tid. en bris av jämtland.

moa, min skatt.

önskelista inför 2008-03-18
- ipod
- träningskort
- juicecentrifug, eller vad det nu heter på svenska
- soft säng
- sånglektioner
- okej jag ändrar mig... en ommålning av mitt rum!

etc etc etc!

2 comments:

HELLO POW WOW said...

naziguld? nazirs guld?

Anonymous said...

Den ligger i nedre torvalla. Självklart ska du hälsa på ! Och ja du glömde dina strumpbyxor här, som är nu nytvättade, fint ihoprullade och väl undangömda i min garderob så att dom inte ska försvinna i något svart hål :) I love you to även fast du inte ringde ;-)