Sunday, November 09, 2008

atarax

i helgen har jag inte gjort ett dugg. verkligen ingenting, lite idag kanske. jag har tyckt synd om mig själv rätt mycket. idag har jag jobbat på världens rörigaste lilla teater som målat blommor på väggarna.

men hallå mitt, liv har stått stilla i tre dygn. jag längtar tillbaka till jobbet. de smsar i alla fall ibland. jag befinner mig mitt inne i en metamorphose och kan först uppdatera på fredag om denna. håll andan! jag gillar att ha en roomie men det är tufft när man i KISSNÖDIG. well well jag är glad för det mesta. det kanske verkar som om jag är arg. men jag är faktiskt väldigt lättsinnig!

juste, det var en äkta dramatenskådis som improviserade idag på teatern. någon som valt att träda ner bland oss dödliga och skaffat sig en hobby. lite fubbigt att hon smygtränar bara...

kärlek och respekt
(ska det vara så jävla svårt?!)

1 comment:

HELLO POW WOW said...

jag saknar dig, miranda!