Tuesday, July 25, 2006

bambambambambambam



det här är alltså jag för några år sen. och jag har lite tankar kring bilden. det var/är uppenbart att jag inte direkt är det "gulliga barnet". utseende låg/ligger inte för mig helt enkelt. men däremot är det ju uppenbart att bilden visar både på min fantastiska självdistans (redan då ja) och min ypperligt positiva, snudd på humoristiska, syn på livet. sittandes vid det matbord jag så ofta påkommer mig själv med att sitta vid. ja, det kan bara vara skönt att återanknyta såhär innan läggdags.

men hallå, sedan har jag kommit på att alla måste ju komma hit och hälsa på. det skulle vara så fint. roadtripa hit bara. jag kommer att stå på bron med öppna armar och ni får uppleva naturen på ett genuint sätt. it's a win/win situation.

2 comments:

Hanna said...

du har rätt. i allt. du har bara så rätt.

Lucolasolino said...

du har så rätt baby... så rätt. grymt söt bild förresten, hade jag känt dig då hade du nog varit min bästa, redan vid den tiden. Men det ska jag nog inte spekulera om nu på morgonkvisten... Men du är min bästa. Längtar efter dig. pusspusspusspusspusspuss (lika många puss som dina "bam" förresten).