Wednesday, July 05, 2006

this is how it works, you're young until you're not



slänger in lite elsa. en gammal favorit. znart åker hon och jag och två andra godingar iväg, bort, away. jag undrar varför jag är lite rädd. inatt drömde hag om århundrandets storm. jag och tom åkte till ryssland för att gömma oss i en katakomb, de var bäst förberedde på stormar där. helst skulle vi åkt till tjeckien men vi hann inte dit. teo och pappa stack ut och seglade. kom vi hem skulle allt vi lämnat bakom oss vara förstört. men jag hann vakna. mina nattliga gäster was long gone. hade inte tänkt skriva så mycket... väntar mest på tvätten.

åh, jag får värsta idéerna på natten, det vet jag, men när jag vaknat kan jag inte fatta vad det är. i väntan på något bättre är det fett irriterande.

wella wella walla walla. hej då.

No comments: