Sunday, January 21, 2007

efter att luc har åkt hem igen.

okej okej, det är inte så mycket som händer. men efter en mindre svacka, där jag klagade opassionerat över tråkiga saker för teo i ca 30 min, är jag nog tillbaka i sadeln. det är sent och jag vill sova. om man vill peppa inför en sak är det inte en bra idé att räkna veckor man kommer att jobba 30 h/veckan på en förskola har jag kommit på. det är ju typ som att spela in en jättestor och jättedyr film om ämnet att det då står skrivet i sten att det var en dålig idé att stanna i sverige. man ska ju inte tycka att vilken hiskelig tid det här kommer att bli då, lång och allt. fan vad jag har svårt för det här med pepp. jag vill har min egna lilla pepppatrull som hejar på mig. wahoo wahoo, kunde deras ramsa börja med eller något.

snälla.

2 comments:

Anonymous said...

Saknar dig Mira. Och du får inte lämna landet riktigt än. PUSS!

Anonymous said...

WAHOO! WAHOO!
MIRANDA ÄR DEN BÄSTA PERSONEN!
MIRANDA ÄR DEN BÄSTA PERSONEN!
YOU CAN DO IT!
I BELIEVE IN YOU!
SWEETZOR!
WAHOO! WAHOO!