Sunday, January 28, 2007

mammas nya kille

det var länge sedan jag var så här nöjd med en helg. den har varit i softaste laget. jag har typ varit pigg, vilket var kanske 13 år sen sist. jag fick tillbaka de bortglömda filmrullarna framkallade med bilder från båge detaljer, studentskivan och badet i vinterviken. jag var lite rädd att det skulle bli en början på en skräckfilm och jag typ skulle få tillbaka surialistiska bilder på utsuddade ansikten och att hela mitt liv skulle gå ut på att spåra rullen som jag hittade i mitt flickrum i jämtland. men jag blev bara så glad! och luc kom hit och vi softade med teo och var på båtbio och såg parfymen. en mastig film. idag har jag åkt tafat och plastpåse i världens farligaste backe med världens bästa lilla tjej, träffat vanja, klippt luc (i did it!) samt träffat moa och hennes amerikanska dude.


asså det här typ mer än hela min höst. imorgon börjar mitt nya jobb och jag är lite rädd, men det är ju bara sex timmar om dagen. det är det jag intalar mig. och jag vet att det bara är en massa ointressant babblande och rabblande, men poängen är att jag faktiskt är nöjd. so be it!
och hanna hälsade på. jag blev jätteglad även fast jag är tråkig.

1 comment:

Hanna said...

Om du var tråkig skulle jag fanimej stannat hemma!