Wednesday, February 14, 2007

entourage nästa




idag är det alla hjärtans dag eller love hearts day som min väna moder skulle sagt. jag och catrine har varit unga och naiva och ätit på restaurang och jag lovade att aldrig mera äta. hm men det är upp och ner och hit och dit. jag har läst jättemånga modebloggar och fått lite (mycket) ångest. alla är supersnygga och det är kanske lite dumt att jag gör det men jag har fastnat är ett glittrigt, rosa träsk. ja, det är pinigt. men jag har kommit på att i och med att min umgängeskrets numera är obefintlig har jag egentligen inga normer att förhålla mig till längre. det finns inget jag kan göra som inte passar. det är rätt soft men lite läskigt. jag är rädd att jag bara kommer att glömma bort att göra bra saker som teater eftersom det inte finns någon kvar som säger att det är bra. det är bara bra att jobba på dagis och köpa lägenhet!

alla har hånglat på tunnelbanan och jag har kramat min ipod och lyssnat på lucs låt. jag får faktiskt vara sliskig idag därför att jag har varit ihopbunden med luc i exakt nio månader nu. nej det kanske inte är giftastider än, men jag kan väl vara glad för det!
Yeah I'm tired of postcards
Especially the ones with cute dogs and cupids
I'm tired of calling you and missing you
And dreaming that I've slept with you





No comments: