Sunday, February 25, 2007

and the animals were gone


sundag idag. lite seg, allt verkade sämst. sen fixar alltså världens bästa marcus, the old fo', teitur nya skiva åt mig, eller den jag försökt få tag på i ett år. allt blev asbra! teitur är min bäbis och musiken påminner mig om en cool kväll i höstas när han fick mig att skratta och gråta och krama luc.


något bra varje dag liksom. även fast fredag var allt bra. hela vägen till sorunda och tillbaka, syskonbarn och tårta och MOA <3. men helt bisarra möten, jag stötte på hela bunten nasir, evgeni och riccard vilket var bra eftersom jag kände dem och kunde på sätt känna mig tryggare än ett litet barn. men sen... ängsbackimartin? och extjejer? c'mon.

men det är lite bra för jag har haft så tråkigt idag att jag faktiskt längtar till jobbet imorgon. bri bro bra. nej jag har inte städat. men det har teo aldrig gjort, så vad ska jag skämmas över?

1 comment:

HELLO POW WOW said...

DET ÄR INGET ATT SKÄMMAS ÖVER.

jag älskar att du kom hem till mig och jag älskar dina fina presenter!