Sunday, February 04, 2007

jämna plågor


en ny helg med en massa godisgrejer. på matfornten levde jag ut och det blev både min första mc bean, nudlar, chirr och dirr samt en avslutande haloumibrunch på vurma. vurma är min bästa, vasastan över huvud taget faktiskt. synd bara att det är en massa gamla bilar där som förpestar min lillasyster. även öl - finöl - om vi ska gå över till dryck. men det var väl allt... jag dricker alldeles för lite.
jag sköter verkligen inte bloggandet och summerar alltjämt för mycket. eller asså jag vet att jag inte sköter bloggandet utöver det heller eftersom det här är en rätt beige blogg. men va fan, jag gör väl som jag vill.
efter världens softaste brunch idag har jag kollat på tyra banks på youtube, hon är osund. och och och jag har sett fjorton suger, bästa svenska film, och insett att jag inte är fjorton längre. och att det är skillnad på att vara tjugo år och att vara sexton. jag har liksom hoppat ett steg nu... vet inte riktigt vad jag tycker om det. jag kommer aldrig mera att ha blont, rakt hår, lite fräknar och ständigt dricka för mycket på festerna igen.
men så helgen får väl en klar åtta i betyg i alla fall. sara är i sverige! årets bästa nyhet. och fest på 44:an vilket kommer att ge nästa vecka en tia i förskott.

1 comment:

Anonymous said...

McBean är ju sweet. Och jag brukar också figurera på Vurma ibland, alltid runt lunchtid, eftersom det är så nära å så gott. Mmm.