Thursday, March 08, 2007

aoch



well efter tusen år av snö. mina ögon värker, jag gillar verkligen inte att sitta framför skärmar längre. nu har jag läst sjukt sjuka bloggar. jag måste fan sluta! men det är skönt att göra något stilla en kväll jag räknade ut att det här är mina första hela kväll hemma sedan förra måndan. fläng fläng fläng och sen i säng. jag tror att jag har fått magsår men sen kommer jag på att det är de där pillrena som ska få mig att må bättre som ger mig sår i magen, och jag har ju piller emot det också. gövd vad skönt nu kan jag andas ut... jag är så hilma trött jag har inte ens lyssnat på en endaste låt idag. det står bara still.

idag pratade jag med min psykolog efter månader av tystnad. vi ska ses en gång till sen är det bra. och det om något är sjukt sjukt. eller vi var ju överens men efter fyra år så... ja? det är värsta grejen i alla fall.

timbuk blir imorgon och regina var i söndags. hon är min älskade älskling. han, han kanske är hög, vad vet jag?

polsien slog till mot knarkarkvarten mittemot och snart kommer de att slå till emot oss. FÖR TEO HAR JU ALLTID PERSIENNERNA NERDRAGNA OCH VI HAR JU INTE TORKAT FÖNSTRENA.

1 comment:

HELLO POW WOW said...

ärs alla vet ju att det är lan och inte knark som pågår när teo är hemma.