Monday, March 19, 2007

banks

vilken tid jag lever i. igår blev jag tjugu vilket gjorde mig en dag äldre, nu två. jag har nog aldrig känt mig så uppvaktad i hele mitt liv. det var en skitbra födelsedag! typ den bästa och jag är evigt tacksam. jag började bli lite stressad eftersom jag tänker att tjugo är den sista födelsedagen som är legitim att fira och bli firad för. nästa är typ när man fyllt femtio och slutat skämmas över att man blir äldre för varje och har pengar att bjuda alla på en bygdegårdsfest eller en resa till mallorca. det har alltid varit den där dragningkampen mellan att inte gilla sin födelsedag och göra det. det är skönt att den är över. idag ska thérèse juel firas istället.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
jag har sjukskrivit mig från jobbet vilket är det bästa jag har gjort 2007. (bilden är hittad på hitta.se)

3 comments:

HELLO POW WOW said...

me so happy for you!

du är min bästa tjugo och när ska jag bjuda dig på middag och film?

SMOOCHES!

Hanna said...

vilken utomordentligt fin bild.

Anonymous said...

Interesting to know.