Tuesday, March 27, 2007

edit





vad är grejen med att blogger suger? inlägg syns och göms, syns och göms, synd och göms, ja ni fattar grejen. nu har jag till sist skickat iväg anmälningsblanketten till ängsbacka. tänk att jag ska behöva ställa en saker för att kunna göra andra saker. jag hatar att mitt liv är tjockt. jag skulle verkligen kunna dra igång igen och radda upp allt jag hatar. men nej. jag ska tänka lite på ängsbacka istället. jag har försökt hitta bilder från festivalen som inte innehåller en massa människor på. så ingen blir ledsen om de inte vill vara med på kort. men det är typ stört omöjligt. och de bilder som finns är konstiga. håll till godo.

jag har sand i behån och snor på tröjan, men vad gör man inte vavava?

2 comments:

Spenatsoppa said...

kolla vad han skrattar:

http://www.youtube.com/watch?v=2eblXTqRQ1k&mode=related&search=

Anonymous said...

Åh, vilka minnen. vi ses där i år igen!