Tuesday, August 21, 2007

away with fairies



hej... andra dagen pa min praktik. det verkar vara bra. jag gillar det, jag gillar att gora fysiska hjarndoda saker. typ rulla ihop lampfilter och klistra pa adresslappar pa 700 brev, det ar sant det var sjuhundra. fler kuvert vantar. snacka om working meditation. det blir bra, imorgon ar jag tekniksnubbe igen och vi ska soundchecka ett rep och rigga.

idag gick vi igenom alla regler. och det har en sjuk buisness grooming strategy som innefattar hur man ska hantera allt mellan kvinnors beharing pa ansiktet och fotpuder. ett var sakert iallafall; man ska, utan nagra som helst undantag, alltid duscha/ta ett bad innan man gar till jobbet. jag fick ocksa veta att flagnande nagellack ar avtandande. jag fick ett paket av dem innehallandes shampoo, duschkram, tandborste, tandkram och nagelborste. allt var dove, det gillar inte jag.

men seriost. jag har det bra och jag gillar mina nya syskon. vi har tittar pa en skonhetstavling som egentligen inte ar en skonhetstavling (de har bara fina klanningar, det handlar egentligen om personligheten) tillsammans. jag har hamnat i a bit of a hastle with my atmcard. det funkar inte och jag ar totalt pank. idag fick jag ata lunch pa mcdonalds for det var det enda jag hade rad med. det kanns konstigt att inte ha nagra pengar i ett annat land. jag vet egentligen inte hur det ska ga till... men det loser (nerd) saklart.

puss och hej
leverpastej

(bilderna ar fran barnutstallningen i galleriet, jag alskar den!)

4 comments:

Hanna said...

mavärldens finaste bilder och VÄRLDENS FINASTE TJEJ!!

Anonymous said...

åh jag är så himla avundsjuk (hänga med tekniker OMG!) och saknar dig redan. stockholm har blivit kallt!

loveheartsday said...

jämtis är ännu kallare!

HELLO POW WOW said...

wow jag blev så glad när du sms:ade mig igår!!! I MISS YOU SO MUCH.