Saturday, August 18, 2007

huset

nu ar jag i mitt nya hem, det ar ratt kallt har inne. det ar lugnt, allt har varit lugnt hittills. jag blev lite forvirrad i 3butiken nar jag skulle handla en telefon, men jag kom over det. pa mandag borjar min praktik och jag ska hanga med teknikerna da, det verkar helt ok. det ar nastan for ok for att jag ska kunna lata det vara och inte oroa mig for det. jag ar ratt annorlunda hittills. jag ar aldre, ar vegitarian, intresserad av teater och har bara ett par tjejskor. de kan sakert andra pa det. idag har jag hangt med grabbarna och kollat pa rugby pa tv. jag tittade valdigt koncentrerat pa tvn iallafall. jag skulle kunna dra liknelser till en scen i en film, men jag antar att ingen har sett den trettonde krigaren med antonio banderas i huvudrollen, sa jag later bli. men i tvrummet med grabbarna, kan vi iallfall snacka om irlandska likt rena grekiskan. men det ska jag val lara mig att forsta. om nagon, vem det nu ma vara, bjuder mig att se pa tv med ett grabbgang maste jag ju kunna fora mig i en sadan situation. nog om rugby.

vi ses.

1 comment:

loveheartsday said...

det låter spännande med rugbyn. du får lära mig lite så fort som du kan lite mer (för det lär du väl inte kunna undvika) längtar jättemycket efter dig - redan!!