Wednesday, August 29, 2007

ain't nobody that could sing like me


jag har lyssnat jattemycket pa marias fodelsedagsskiva 2006. det ar mysigt att ha minnen. tiden gar och gar och vissa bestar. den har veckan ar ellen, oh dear sis', borta pa tjejsemester med atta andra tjejer pa kreta och jag ar ensam med ovriga familjen. jag gillar praktiken och har gatt runt i stan och satt upp affischer ena dagen for att ga tillbaka med tillhorande flyers den andra dagen. tydligen ska jag ga ut med james i helgen. jag lyckades byta till mig en lordag mot i sondags. de tror typ att jag ar sjuk som inte vill ga ut varenda dag. vilket kanske inte ar sa konstigt eftersom jag sager att jag ar det eftersom jag inte vill det.

jag tittar mycket pa craptv och tar igen det min barndom missat. det blir mycket mtv, sweet sixteen och made. jag har sa mycket foton jag vill lagga upp overallt men det ar for lite tid och for lite RAM-minne.

jag traffade konstnaren till barnutstallningen idag och assisterade honom i en malarworkshop for barn. han var hur bra som helst och typ den enda pa irland som inte utbildat sig vid nar han var nitton. tack for honom. jag valjer mellan att lagga upp en bild pa hans tavla eller pa hunden trudi. det blir trudi, hon ar sa trogen.

hej

1 comment:

HELLO POW WOW said...

haha hunden heter trudi. TRUDI!! amhmaghad.