Wednesday, September 05, 2007

hej

den enda tjejen som ar ung pa kontoret (hon ar lika gammal som jag fick jag reda pa igar) slutar pa fredag. sa jag at ett underligt bakverk for hennes skull. det ar en dalig dag och jag tycker inte om mig sjalv. jag har inte hittat nagot jobb som funkat an. jag har sa svart att se nagot varde i det jag gor, det ar mycket lattare att uppskatta de val andra gor. alla andra ar sa mycket smartare an jag och valjer att inte slosa bort sitt liv. jag vet att det ar jag som gor det, med den har stressen kommer jag aldrig kunna gora annat an att slosa bort saker.

blah (typiskt vitt brod fran waterford)

men jag saknar min pappa och lyssnar pa hans musik som jag aldrig lamnade tillbaka till honom. och kanner mig valdigt langt borta fran hemma och att vara 10 ar eller nagot.

(hundrade inlagget)

2 comments:

Anonymous said...

dina tankar är mina tankar. you are not alone sis!

HELLO POW WOW said...

beautiful friend du är ju så himla amazing! du har åkt till fucking irland and you ARE DOING IT. jag tänker på dig varje dag och jag är så himla stolt.
PUSS

P.S ah motherland jag har försökt fixa skype, men det är nåt knas? D.S