Thursday, September 13, 2007

i killed my dinner with karate

JAG HAR FATT ETT JOBB. jag kom in till kontoret imorse asless och ratt sen efter att ha vantat pa bussen i 45 min (tva bussar borde kommit under den tiden). jag klagade lite infor antonia och annemarie over att jag var tvungen att ga upp halvtidigt och ga i en helvtimme bara for att vanta pa en bus som kommer nar den har lust och pa att jag inte kan se nagra forestallningar eller dansa pa kvallarna eftersom jag inte kan ta mig hem efter ju typ. jag forklarade att jag ville flytta in till stan, men att jag behovde ett jobb och att det sag morkt ut... fem minuer senare ringer the juice master herself och ebjuder min ett jobb pa en soft juicebar. wallawallawalla wahooo.

nu sa.

i tisdags dansade jag modern dans i fyra timmar. temat var feathers. jag ska nog dansa mer.

idag vaktar jag galleriet med mitt liv men slapper in de som bara vill titta och jag ska forsoka skrapa ihop ett schema till alla stackars medarbetare pa denna gudsforgatna arbesplats. igar kom den in en man, en otack hagrid, som kramade min hand alldeles for hart och fragade vad jag hade gjort for hemska saker i mitt tidigare liv som gjorde att jag hade hamnat har. det tyckte inte jag var snallt!

idag aker ellen ivag till skottland for evigt. jag ska saga hej da. hon har klippt bob!

3 comments:

Anonymous said...

wow wow wee! GRATTIZ GRATTIZ! idag pratade vi på skype när jag var hemma hos din pappi med teo, och det var jättehäftigt. jag saknar dig och om jag inte firrar egen skype snart kommer jag att åka hem till din pappa oftare (även om teo är i asiaternas rike).
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Anonymous said...

waho!

Anonymous said...

Grattis till jobbet gumman !
Inatt drömde jag att du var här på mitt födelsedagskalas och berättade att du skulle flytta hit igen. Sen vaknade jag i drömmen och då berättade jag för dig vad du hade sagt och du skrattade och sa att det inte var en dröm utan på riktigt, men sen vaknade jag igen och då var det bara Krille här, och inget kalas och allt var en dröm ändå ! :'(
Hoppas att du har det jättebra i alla fall.