Saturday, September 08, 2007

risky buisness

tom cruise var ocksa ung en gang i tiden. han kanske kan lara mig att coola ner lite. jag pratade med min tom idag och han var ocksa snall. sa fort nagon fragar hur det ar borjar jag hyperventilera typ. men men saker ar ju bra ocksa right? imorgon ska jag ta en taxi in till stan eftersom inga bussar gar pa sondagar. jag ska repa med waterford youth arts som satter upp nagon egen grej. men mest kommer jag att hanga med teknikerna och tycka att det ar alldeles for mycker jobb, kanske kommer jag att lagga armarna i kors och himla med ogonen.

lucky luc har kommit in pa forskolelararlinjen! my baby boy's all grown up. han tar livet i sina egna hander, det gillar jag. <3 idag upptackte jag att han sjunger pa internet med bandet med det nya, tvivelaktiga namnet. beware of the sirens! jag tycker att det ar orattvist att bara tom cruise far pussa nagon ikvall.
bilden skvallrar om vad jag kommer att syssla med ikvall...

2 comments:

loveheartsday said...

Wow vilken URSKÖN låt!!! Tack för den, och tack för er! Kramar till er båda

Anonymous said...

Jag saknar dig med! Tänker du aldrig komma tillbaka till mig? Jag vill att vi ska vara ute och skratta på natten igen. Världen är seg ja. Usch jag vet inte varför jag är kvar här, men jag tror inte att det kommer att vara bättre någon annanstans heller. So here i am, på väg att köpa en lägenhet med min fästman(!!) Damn, jag vill bara grina.. Love you! <3