Friday, October 05, 2007

i don't feel like dancing

jobbar pa jobbet. det blir inte mycket jobbat. jag har ne hemlig beef med min chef som bara ger mig daliga jobb, sa jag jobbar langsamt i protest. irland ar ode och tomt. luc har akt hem igen och jag ar extremt ensam. vi hade kul och sag opera, drack guiness med en spanjorska och gick pa bio, han gick, jag jobbade. cork var grand, jag alskar b&bs. jag at upp allt erbjods pa den inkluderade frukosten.

well well, jag ar ratt sa ledsen ratt ofta sa det ar inte sa himla kul att gora nagot, typ blogga. glhf. kolla upp min tvillingbrors blogg istallet. han vet hur man lever livet.

men jag kan beratta vad som gjorde min dag i alla fall. marci har minsann uppdaterat sin bilddagbok med angsbacka bilder! det var nagot som gjorde mig glad <3 jag gillar att hon bor hos mig.

5 comments:

HELLO POW WOW said...

jag saknar dig ASMYCKET.

HELLO POW WOW said...

hahahaha "asmycket"

HELLO POW WOW said...

alltså ehh...jag tänker på ett smycke format som ett A. eller jag menar....äh skit i det. NÄR SKA VI PRATA PÅ SKYPE? JAG ÄR HIGH ON SKYPE!!!!

Anonymous said...

Jag saknar dig. Igår gick jag på en ashäftig dansföreställning på dansens hus själv(ingen ville följa med). Då tänkte jag att jag skulle ringa dig, men sen kom jag på att det inte gick. För du är ju på Irland.

loveheartsday said...

Jag är övertygad om att det är MÅNGA här i sverige-landet som både saknar och tänker mycket på dig. Jag gör det så det så det svämmar över! Här kommer alla goda tankar till dig, och kramar förståss!