Saturday, October 13, 2007

making a juicy difference

det star sa pa min omma rygg hela dagarna.

igar blev jag pamind om varfor det kan vara bra med jobb. man far pengar. det behover jag for imorgon flyttar jag! jag maste flytthandla all over again vilket kanns sadar. men en annan bra sak med att jobba ar att man kan se gratis teater efterat och kanske dricka en guiness sen och fa skum pa overlappen.

sa fran och med imorgon har jag ingen gammal adress, inget hemnummer and skype is so september.

nar jag skulle logga in pa facebook pa bibblan igar sag jag lucs adress dar vid inloggningen. da ville jag att han skulle sitta pa bibblan igen och vanta pa mig medan jag gor juicy difference. <3

1 comment:

HELLO POW WOW said...

va va va flyttar du? vart då?! och vadå skype is so september? JAG HAR JU PRECIS FATTAT HYPEN.