Friday, November 30, 2007

it's science

till sist ar det bevisat. luc ar indiepop!

det ar inte langt kvar nu. i onsdags klattrade jag i berg och imorgon ska jag pa christmas party. jag ar i stort behov av tjejkompisar. jag vet inte vad jag ska ha pa mig. i katolska lander hanger de kvinnor som inte ar snygga pa the christmas party. its science. jag har forsokt hinta till tjejerna pa teatern att jag behover hjalp men de verkar inte riktigt nappa. idag har jag traffat ljudteknikerkevin som har hoven droven pa sin mp3 och snart ska jag kanske till sist efter tre manader fa skota lite ljus at en irlandsk pipare.

snart snart snart ar jag hemma!

4 comments:

Spenatsoppa said...

Ja! Snart snart snart

HELLO POW WOW said...

JAAA SNART SNART SNART!! <3<3<3 och på fredag åker jag till paris!

Anonymous said...

Almost here now! Och därför känner jag att det är dags att du får reda på en sak som hänt såhär redan nu, innan du måste bevittna det med egna ögon...

De har chockhöjt priset på Pizzeria Paradiset till rekordhöga 35 kronor!!!

Hoppas du fortfarande andas... (fast egentligen är jag mer orolig för Teo)

Vi ses hemma snart, massor med pussar och kärlek!

Lucolasolino said...

jag är INTE indiepop. Det är electronica!