Friday, November 09, 2007

your hair was long when first we met

nu ar jag hos min gamla familj. med min gamla mamma och danne. de overnattar har ute och jag sov over i mitt gamla rum. passade pa att sneaka en yougurt. idag blir jag ledig i tre dagar, wahoo. vi ska aka till galway och se hur det ligger till med saker och ting dar. jag har jobbat i tio dagar i rad nu vilket betyder att jag fortfarande inte har skaffat mig ett liv. en liten nyhet ar att jag till 88.3% sannolikhet kommer hem den 17 eller 19 december. min rumskamrat vill ha ut mig da. hon som ger mig magsar.

tack och hej

2 comments:

Anonymous said...

Mira Mira Mira Mira ! Jag saknar dig.
Och vet du? Jag har tagit körkort ! :D . Fundera på att flytta till Östersund och gläns med mig i min bil som jag inte har . Love u ! <3

HELLO POW WOW said...

JAAA KOM HEEEM!!!!!!!!!!!!