Thursday, September 21, 2006

all this stuff is making me old


nasir har lämnat mig! (bara jocke kvar argh...). vi har sett på en vampyrfilm. vilket släkte. tänk att de inte ens fanns innan den där boken skrevs. hade mitt liv varit bättre utan dem? idag har jag pysslat på lava, lite. jag tog kort i fotoautomaten och häftade fast dem på mitt cv. bilderna blev rätt beige. jag är biege. men jag hoppas att arbetsgivarna ska se dem och tycka att jag har världens mest färgstarka personlighet och till sist anställa mig som diskare.

idag träffade jag mannen som skapade mitt livs mest bisarra upplevelse. ungefär. eller jag träffade honom inte, han var i min närhet mellan liljeholmen och alvik. och det kanske inte var det mest bisarra, men topp fem lätt. jag ville så gärna prata med honom. men jag vågade inte riktigt. hur mår han? varfär är han här? suger hans liv? jag tror att jag vet att han jobbar på mcdonalds i liljeholmen. en vacker dag när jag inte har något kvar att förlora ska jag ta mod till mig och visa mig för honom. och han ska få se vilken nörd jag är, som kommer ihåg honom efter tjugo år av snö.

annars är fortfarande tom världens bästa. jag har fått en dvd-brännare av denne upplyste man. han äger min själ nu och det är jag stolt över. (tom almighty, bilden längst ner till höger.)

jag älskar luc, han fick mig att använga ordet tjog.

1 comment:

Lucolasolino said...

Åh vad du är fin på den översta bilden. Du går inte av för hackor du. pouce