Monday, September 11, 2006

But in my dreams, I slew the dragon


jag blir aldrig frisk. imorse på akuten fick jag reda på att det var njurbäckeninfektion (inflamation?). allt är inställt idag. watcha gonna do? jag är helt och hållet beroende av regina spektor nu. pff bara det blir bra. internet är tråkigt. men det känns som om det var så länge sedan jag hängde med någon så jag vet inte om jag saknar något. det är skönt att vara tyst.

men jag tycker om personer. att det faktiskt finns andra, inte jag, som kan göra en skillnad. det är inget när jag jag räknar med. jag ska kunna lösa allt själv och jag ska kunna bearbeta det jag behöver för att kunna gå vidare utan någon kontakt med någon annan egentligen. men det funkar ju inte så på riktigt. på riktigt finns det personer som kan göra allt så bra utan att jag behöver be om det. då tänker jag inte vara ensam längre. yeshwhoo.

jag slängde in en bild på momo mest för skojs. hon är rätt ullig.

No comments: