Sunday, September 24, 2006

bajsmannens bekännelser

helgen gjorde en helvändning i fredagskväll och blev rätt soft. vilket var skönt. en liten ledighet från min vanliga ågren. jag har dansat och träffat folk, that was a new one. elsa (a.k.a elva a.k.a pölsa etc) lurade till och med ut mig till fyrklövervärlden. vi lekte en lek och jag var en bajsman! finally. ja ja, jag är tråkigt ändå. men det var roligt.

idag har jag åkt båt. jag har tagit en massa båtbilder som jag inte får ladda upp. det var sjöiga i alla fall. vi la till vid street och åt hemmagjord pizza. på kvällen lekte vi burken i mörkret på skeppholmen. jag var fan bra på det. det enda jag minns av det från mina yngre år var att jag verkligen inte var bra på det. man kanske växer i saker trots allt? men mera burken önskas i alla fall. (sen skiter jag i om det var pappa som var snäll och lät mig vinna).

MEN nytt för idag är i alla fall att jag kanske kommer att få ett liv snart.

3 comments:

Lucolasolino said...

Nämen där ser man. Vilken cutzor i glasögon! Jag är iallafall fett kass på att sova. Jag försöker...men det går inte. Sllutligen vill jag bara påpeka att jag INTE läser din blogg. ;) pusspuss

Anonymous said...

JAHA DET VAR DÄRFÖR DU ALDRIG RINGDE MIG DEN KVÄLLEN! vi skulle ju ses. och jag väntade på dig! mooo

maria said...

hej du minimala "människa". jag har en tv, det behövs nu i idol-tider. en höst framför dumburken! / din s.k. vän